OMALÄÄKÄRIN KANNANOTTO

Valvojat:Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Waltari, Bb

Vastaa Viestiin
Bb
Viestit:1816
Liittynyt:Ma Tammi 26, 2009 23:13
OMALÄÄKÄRIN KANNANOTTO

Viesti Kirjoittaja Bb » Su Helmi 15, 2009 13:29

Lähettäjä: 332Tähti Lähetetty: 20.9.2007 16:33

Antibioottohoidon jälkeen infektiolääkärini passitti minut omalääkärin
hoitoon.Kun aloin selittää hänelle, että minulla on myöhäisvaiheen borrelioosi
ja sitä on hoidettu antibiooteilla, mutta oireet kyllä jatkuvat, hän alkoi piirrellä
minulle kuvia, että borreliabakteeri on spirokeetta, joka on samanlainen kuin
syfiliksessä, että kun se hoidetaan ei se voi enää oireilla.Yritin selittää, että vaikka
bakteeri onkin spirokeetta, se käyttäytyy ja on erilainen ja aiheuttaa erilaisia
oireita. Hän vain kysäisi, että minkä takia sitä sitten ollenkaan hoidetaan, jos
se ei kerran antibiootilla parane. Nousin tuolistani ja sanoin, että turha kait
tästä on sitten kiistellä, mutta tiedän, että täällä Suomessakin on useammankin
kerran hoidettu oireiden uusuiduttua ja poistuin ennen nyrkkitappelun alkua.
Että silleen. Minun omalääkärilleni on aivan turha mennä puhumaan mistään
väsymysoireyhtymästä. Mutta voi olla, että vielä "käärin hihani ja rupean tappelemaan" jahka vähän voimistun.
_____________________________________________________________


Lähettäjä: Soijuv Lähetetty: 20.9.2007 20:14

Kumma juttu että nämä ihmisten lääkäreilläkäynnit ovat lähes poikkeuksetta tämänkaltaisia. Samanlaisia kokemuksia näyttää olevan suurimmalla osalla Borrelioosia sairastavista. Voi vain ihmetellä mihin lääkäreiden tiedot ja kokemukset taudista pohjautuvat. Älä sentää nyrkkitappeluun ryhdy . Syfiliksen aiheuttajakin muuten kykenee tutkimusten mukaan pakenemaan, elelemään latenttina vuosikausiakin ja aktivoitumaan uudelleen.
_____________________________________________________________


Lähettäjä: JAANA600 Lähetetty: 21.9.2007 17:29

Tosiaankin tutulta kuulostaa, samantapaisia kokemuksia löytyy minultakin. Nämä ovat vähän niinkuin `lääkäreiden kuuluisat lausahdukset` eli olemme täysin omillamme tämän sairauden suhteen.

Vastaa Viestiin