SIIS EI OO TOTTA

Valvojat:Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Waltari, Bb

Vastaa Viestiin
Bb
Viestit:1816
Liittynyt:Ma Tammi 26, 2009 23:13
SIIS EI OO TOTTA

Viesti Kirjoittaja Bb » Su Helmi 15, 2009 14:07

Lähettäjä: kuutar-79 Lähetetty: 27.11.2007 10:28

Viimenen antibiootti tiputus huomenna borrelioosiin. Viime yönä alko päänsärky, huimaus ja käsikipu. aamulla kävin tiputuksessa, oireet oli lisääntyny mulla pistelee nenää, kasvot tuntuu kummalliselta, korvasärkyä vasemmallapuolella.... Just sillä puolella missä oli se kasvohalvaus. Tää voi kuulemma olla alkavia ksavohalvaus oireita..... siis ei ole totta....
Nyt lääkäriaika tänään iltapaivällä. voi olla että joudun takas sairaalaan...... Eikö tää antibiootti hoito muka tehonnu......?????? päässä pyörii miljoona kysymystä.... entäs nyt................................. En taho uudelleen kasvohalvausta!!!!!!!!!!!!!! Edellinen oli jo ihan hirvee...................
_____________________________________________________________


Lähettäjä: Soijuv Lähetetty: 28.11.2007 11:43

Olen pahoillani oireidesi uusiutumisesta. Tutkimusten, tapauselostusten ja sairastuneiden kokemusten pohjalta on tullut selväksi että antibioottihoito ei aina auta. Jos tilanteestasi haluaa löytää jotakin positiivista niin se on se, että onneksi saat parhaillaan hoitoa ja sinulla on aktiivinen yhteys hoitolaitokseen. Toivotaan että he löytävät syyn oireidesi pahenemisseen ja entistä paremmat hoidot.
Voimia!
_____________________________________________________________


Lähettäjä: Ine Lähetetty: 4.1.2008 21:23

Heissan,
Millainen vointi sinulla on ollut? Miltä tulokset nyt näyttävät pitkän antibioottitiputuksen jälkeen?
_____________________________________________________________


Lähettäjä: MSN-lempinimikuutar-79 Lähetetty: 9.1.2008 7:45

Minulla ei ollut nuo oireet mitä yllä luettelin, johtuneet borrelioosista. Lääkäri oli sitä mieltä että johtuvat migreenistä.....

Uusia verikokeita minulta ei ole otettu. Mutta muuten voin ihan hyvin, kasvohalvaus vain jätti jälkensä. Ulos päin ei huomaa, mutta mutta otsaa kurtissaessa esim poski tuntuu kummalliselta, silmä vuotaa koko ajan kun käy lenkillä. ja naamaa pistelee aina ajottain. joskus hermosärkyä. Ulkona tuulisella ilmalla ja kovalla pakkasella vasenpuoli menee oudon tuntuseks.

Mutta muuten minulla ei mitään muuta ole. Olisiko lääkäreiden pitäny ottaa uusinta verikokeet hoitojen loputtua????? Tointaako kasvojen oireista valittaa johonkin, minne??
_____________________________________________________________


Lähettäjä: jukka61 Lähetetty: 9.1.2008 18:49

Kuutar, minulla alkoi nuo ns. "migreenit" vuosi Borreliaan sairastumisen jälkeen ja päänsärkykohtauksia tulee ajoittain, yleensä se on merkkinä myös muiden oireiden pahenemisesta eli maallikkona olen sitä mieltä, että Borrelia(bakteerit) "aktivoituvat" ja tuota vaihetta kestää aikansa eli on selkeitä, tietyssä jaksossa meneviä pahenemisjaksoja ja sitten taudin aiheuttamia pysyviä oireita. En tuohon migreeni-teoriaan usko lainkaan, ainakaan omalla kohdallani, koska liki 40 vuotta tuli elettyä, ilman ainuttakaan migreenikohtausta, eikä kai kovin tyypillistä ole, että se alkaisi vasta 40 vuotiaana.

Minulle noita Borrelian seurantakokeita on tehty useita kymmeniä, tulos on aina likipitäen sama ja tekstinä on lopussa - viittaa käynnissä olevaan ja äskeittäin sairastettuun Borrelia-infektioon, mutta, koska samanlainen tutkimustulos on jo v. 2000, on kysessä luultavasti vanha Borrelia-infektion jättämä serologinen arpi. - eli ei paljon ole hyötyä tutkimuksista, vaikkakin ne ja oireet ovat pysyneet samanlaisina ja muutakaan syytä ei sairastamiselle ja oireille ole löydetty.

Ainoastaan molemmilla kerroilla, kun sain 3-viikon ja 4-viikon IV-ab-hoidon ja perään 3 kk antibioottihoidon, niin molemmat - labrakokeiden arvot tippuivat ja olo oli "terve" - tätä kesti molemmilla kerroilla liki vuoden.

Vastaa Viestiin