EPÄTOIVOA

Valvojat:Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Waltari, Bb

Vastaa Viestiin
Bb
Viestit:1816
Liittynyt:Ma Tammi 26, 2009 23:13
EPÄTOIVOA

Viesti Kirjoittaja Bb » Su Helmi 15, 2009 14:43

Lähettäjä: mocki1 Lähetetty: 12.4.2008 18:30

Hei!
Tässä tullee vähän kuulumisia. Ceftriaxon suonensisäinen lääkitys poisti nuvelkivut mutta heti kuurin lopetettua ne tulivat rajuina takaisin. Konsultoiva infektiolääkäri sekä omalääkäri lohdutti minua sanomalla että oireet voivat häipyä vasta PUOLEN VUODEN kuluttua. Tulehduslääkkeitä voi syödä mutta sitä ei suositella koska vatsa oireileee vielä vahvan lääkityksen jälkeen... Että sellainen tapaus tää kertaa... Nyt olen takaisin töissä. Onneksi olen aikuisopintojen vuoksi tämän vuoden osaaikatöissä. Muuten en kyllä jaksaisi. Kivut ovat verrattavissa kasvukipuihin paitsi pahempia. Parin viikon päästä käyn Ville Valtosen luona Helsingissä. Toivottavasti hänellä on mulle parempia uutisia.
Hyvää alkanutta kevättä kuitenkin!
_____________________________________________________________


Lähettäjä: Ine Lähetetty: 12.4.2008 19:41
Tsemppiä ja jaksamisia!
_____________________________________________________________


Lähettäjä: daila2008 Lähetetty: 12.4.2008 20:11

Onhan sinulla ollut käytössä maitohappobakteereita antibioottikuurin aikana?
_____________________________________________________________


Lähettäjä: mocki1 Lähetetty: 13.4.2008 12:32

Olen syönyt Nexium 40 mg päivässä ja Gefilus tehojuoma olen juonut viisi päivässä. Ja niiden käyttöä olen joutunut jatkamaan antibioottikuurin lopetettuakin.
_____________________________________________________________


Lähettäjä: daila2008 Lähetetty: 13.4.2008 13:13

Onko tuo Nexium 40 mg reseptilääke? Gefilus-tehojuoma ei ehkä ole paras mahdollinen tuote maitohappojabakteereita ajatellen, koska se on käsittääkseni maitopohjainen. Joidenkin kirjallisten lähteiden mukaan juuri maitotuotteet antavat oivan kasvupohjan erilaiten infektioita aiheuttavien bakteerien lisääntymiselle.
_____________________________________________________________


Lähettäjä: mocki1 Lähetetty: 14.4.2008 9:26

Nexium 40 mg on reseptilääke. Mikä olisi hyvä ei maitopohjainen vatsalääke?
_____________________________________________________________


Lähettäjä: daila2008 Lähetetty: 26.4.2008 21:55

Antibioottihoitojen yhteyteen on olemassa ainakin yksi mielestäni todella hyvä tuote, kauppanimeltään Precosa. Se koostuu kylmäkuivatusta Saccharomyches boulardii -hiivasienestä. Tästäkin voi tietysti olla monia eri mielipiteitä olemassa, mutta itselläni se toimi silloin, kun sitä kerran käytin. Tuo on kyllä reseptitavaraa. Itse olen syönyt myös Gefilus- ja Lactoseven -tabletteja, joita saa apteekista ihan käsikauppatavarana.

Tässä olisi yksi artikkeli aiheesta maitohappobakteerit:

http://www.kuopionlaakeinformaatiokesku ... ys7-04.pdf

Vastaa Viestiin