JÄSENYYS KANNATTAA AINA

Valvojat:Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Waltari, Bb

Vastaa Viestiin
Bb
Viestit:1816
Liittynyt:Ma Tammi 26, 2009 23:13
JÄSENYYS KANNATTAA AINA

Viesti Kirjoittaja Bb » Su Helmi 15, 2009 15:16

Lähettäjä: daila2008 Lähetetty: 28.4.2008 22:27

Olen itse ollut borrelioosiyhdistyksen jäsen vasta vähän aikaa, mutta täytyy todeta, että se on ollut yksi elämäni järkevimmistä valinnoista. Mielestäni yhdistyksen jäsenmaksu on todella pieni sijoitus verrattuna siihen kuinka paljon tärkeää tietoa borrelioosista jäsenille tarkoitetuilta sivuilta saa. Virallista diagnoosia ei yhdistyksessä kai pysty kukaan antamaan eikä liioin lääkkeitäkään määräämään, mutta jo esim. tieto bakteerin yleisestä käyttäytymisestä auttaa ymmärtämään omaa moninaista oirekuvaa paremmin. Lisäksi yhdistyksestä saa kaikille tärkeää vertaistukea, josta on valtavasti apua etenkin siinä vaiheessa, kun omia fyysisiä oireita yritetään lääkärien toimesta psykologisoida. Myös erilaisten vaihtoehtoisten hoitomuotojen esille tuominen tuntuu olevan hyvin tärkeä osa yhdistyksen toimintaa. En voi kuin suositella yhdistykseen liittymistä kaikille, jotka vielä pähkäilevät yksin omituisten oireidensa kanssa. Muista, että sinä itse tiedät parhaiten sen, jos et voi hyvin!
_____________________________________________________________


Lähettäjä: daila2008 Lähetetty: 29.5.2008 22:38

Uusille jäsenille vinkiksi, että kannattaa ehdottomasti kirjautua myös jäsenkeskusteluun ja jäsensivuille tietoa etsimään. Olen itse saanut molemmista näistä kanavista paljon hyödyllistä tietoa borrelioosista sekä sen oheisinfektioista.

Vastaa Viestiin