PUNKKIEN ILTA -OHJELMAT YLE AREENASSA
Valvojat: Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Bb
-
Ohjelmat ovat nyt poistettu
Kävin äsken katsomassa näitä YLE Areena Borrelioosi tv-ohjelmien linkkejä. Sain ilmoituksen, ohjelmat eivät ole enää Areenassa nähtävissä.
T. Lauri
T. Lauri
-
Jos haluat saada kopion ohjelmista, voin ehkä auttaa
Kun ohjelmat ovat poistettu YLE Areena WEB-palvelusta, niin voin kertoa, että aikanaan sain ko. 2 ohjelmaa talletettua Digiboxini kovalevylle.
Voin siitä tehdä DVD-kopiot jos joku sitä haluaa.
Minun pitää varmaan olla tässä asiassa varovainen, kun en tiedä, mikä
on YLE:n kanta siihen, jos minä lähden jakamaan edelleen heidän ohjelmaa.
Tietääkö Teistä joku, miten tässä asiassa pitää toimia?
T: Lauri
Voin siitä tehdä DVD-kopiot jos joku sitä haluaa.
Minun pitää varmaan olla tässä asiassa varovainen, kun en tiedä, mikä
on YLE:n kanta siihen, jos minä lähden jakamaan edelleen heidän ohjelmaa.
Tietääkö Teistä joku, miten tässä asiassa pitää toimia?
T: Lauri
Hei Video-Lare! En osaa tarkalleen sanoa mikä on oikea linja, mutta kyllähän ihmiset nauhoittelevat kaikkia muitakin tallentamiaan ohjelmia tuttavilleen. Eiköhän pääasia ole se ettei näillä DVD-tallenteilla tehdä mitään bisnestä?
Tämä oli niin tärkeä ja laajalti kiinnostusta herättänyt ohjelma, että pyritään saamaan se pysyvästi esille kotisivuillemme. Ohjelma on saanut paljon kiitosta sekä jäseniltämme että myöskin "suurelta yleisöltä" ympäri Suomea, mutta kuitenkaan kaikki halukkaat eivät onnistuneet vieläkään näkemään sitä TV:stä/Yle Areenasta.
Eiköhän tämä ole niin tärkeä ja ajankohtainen aihe, että linkitysoikeudet luulisi heltiävän ongelmitta? Vai mitä luulette?
Tämä oli niin tärkeä ja laajalti kiinnostusta herättänyt ohjelma, että pyritään saamaan se pysyvästi esille kotisivuillemme. Ohjelma on saanut paljon kiitosta sekä jäseniltämme että myöskin "suurelta yleisöltä" ympäri Suomea, mutta kuitenkaan kaikki halukkaat eivät onnistuneet vieläkään näkemään sitä TV:stä/Yle Areenasta.
Eiköhän tämä ole niin tärkeä ja ajankohtainen aihe, että linkitysoikeudet luulisi heltiävän ongelmitta? Vai mitä luulette?