Borrelioosini lääkitys

Borrelioosiin sairastuneiden suomalaisten henkilökohtaisia kokemuksia taudista ja sen hoidosta.

Valvojat:Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Waltari, Bb

Vastaa Viestiin
tapma
Borrelioosini lääkitys

Viesti Kirjoittaja tapma » Pe Huhti 02, 2010 00:25

Olen nyt sairastanut Borrelioosia vähän vajaa 3 vuotta, eli vuoden 2007 kesästä lähtien. Lääkitykseni aloitettiin vasta huhtikuussa 2009 oireitteni sitä ennen huomattavasti lisäännyttyä. Aluksi sain lääkityksenä keftriakssonia (Ceftriaxon) suonensisäisesti, sitten amoksisilliiniä (Amorion) ja doxicycliniä (Doximycin) tabletteina. Lopuksi lääkkeenäni oli tetracyclin (Oricyclin) n. 1½ kk:n ajan, ja vasta tetracyclin oli se lääke joka todella tehosi. Kaikilla kolmella ensinmainitulla lääkkeellä oli näin jälkeenpäin ajateltuna vain, sanoisinko "moraalinen" vaikutus, mutta vasta Oricyclin oli se lääke joka ainakin omalla kohdallani oli tehokas. Oloni on nyt vähän vajaan kolmen kuukauden ajan ollut täysin oireeton, ja nimenomaan tetracyclinin ansiosta. :D Kiitos hyvälle ystävälleni "lare.61":lle, joka minulle suositteli tetracyclinin kokeilemista. Kokeilu kannatti ja tuotti myös hyvän ja toivotun tuloksen. :D :D

-tapma-

viltsu
Viestit:448
Liittynyt:Ti Tammi 20, 2009 17:05
Paikkakunta:Kouvola

Viesti Kirjoittaja viltsu » Pe Huhti 02, 2010 08:16

Ihanaa kun saa välillä kuulla tällaisia kuulumisia! Oon niiiiiiin iloinen sun puolesta! :lol: :lol: :lol:

Jatta1001

Viesti Kirjoittaja Jatta1001 » Pe Huhti 02, 2010 08:24

:lol: TODELLA :lol: MUKAVAA LUETTEVAA ! :lol:

lare.61

Viesti Kirjoittaja lare.61 » Ke Huhti 14, 2010 22:48

OLEN ILOINEN ETTÄ VOIT HYVIN TAPMA,OLISIN VIELÄ ILOSEMPI JOS OLISI MUITAKIN JOTKA USKOISIVAT ETTÄ TETRASYKLIINI ON TÄLLÄ HETKELLÄ PARHAIMPIA ANTIPIOTTEJA,GEFRIAKSONIN TEHOT ON NÄHTY SE ON NOIN 6-7kk JA SIT OIREET PALAA,ELI ÄLKÄÄ TURHAAN ODOTTAKO SEN OLEVAN MIKÄÄN IHMELÄÄKE,TEHOTON SE ON.NAUTI TULEVASTA KESÄSTÄ TAPMA :lol: :lol: :lol: T:LARE61

Vastaa Viestiin