tutkimuksia tehty neuronpuolella paljon, pään ja kaularangan sekä selkärangan MRI, likvor jossa katsottiin borre ja ms, ei löydöksiä, EMNG jaloille tehty, SEP ja VEP tehty joista toinen näytti, että oikealla puolella ei kulje hermoa pitkin normaalisti viesti aivoihin tai jonnekkin, silti ei mitään selitystä ole löytynyt, ja nyt tutkimukset lopetettu neuron puolelta tuloksettomana ja sillä selvä

Joka päiväisenä riesana vaihtelevan asteinen väsymys, elohiiret, spasmit ja jalkoterien puutumisia sekä kummallinen surina, särinä, kohina ja polttelu raajoissa. Illalla kaverina levottomien jalkojen tapaisia tuntohäiriöitä ja nukkumisesta ei tule enää mitään ilman nukahtamislääkettä.
Näillä oireilla viellä pärjää, mutta mukana myös nuo ajoittaiset voimattomuuskohtaukset, jalka saattaa vain täysin varoittamatta pettää ja edellisellä kerralla näin kun kävi, meni selkä ja sairaalaan jouduin, kerran putosin rappuset ja hevosen selästä myös kierähdin alas samasta syystä. Lapseni olen ollut lähellä pudottaa useaan otteesseen kun käsi vain lakkaa toimimasta ja putoaa veltoksi alas... Kuinka voin elää normaalia tervettä elämää, harrastaa hevosia ja nauttia elämästä leikkiikäisen lapsen äitinä ja käydä 3 -vuoro työssä hoitoalalla, kun en voi koskaan luottaa omaan kroppaani täysin

Nyt uusimpana oireena jonkinsortin poissaolo(?) kohtaukset, joissa sanani menee aivan sekasin, lopulta krakaa koko sanavarasto ja jään tollottamaan tyhmänä havahtuen ajatukseen ,että mun pitää puhua tai tehdä jotain!!!
tuota sanojen hukkumista, kummallisia lauseita, vääriä sanoja/nimiä asioille on ollut jo pidempään, ja niihin liittyy myös ankara väsymys joka ei hellitä edes nukkumalla... mutta noita viellä voi yrittää hammasta purren paikkailla huumorilla... mutta sitten kun sanat menvät ihan överiksi, ja huomaat puhuvasi neuvolassa sujuvasti kamalasta krapulasta keskellä viikkoa, kun tarkoitus oli puhua flunssasta, ei juurikaan naurata

Punkin puremasta ei mielikuvaa, mutta ikäni olen pellossa painanut milloin minkäkin eläimen perässä, joten ei lieneen mikään mahdottomuus... 4 vuotiaana minulla on ollut aivokalvontulehdus , jonka syntyperäksi epäilty lievää sikotautia, mutta siitäkään ei varmuutta..
Iho-oireita oli lapsena jonkinverran ja nyt vanhempana viimeisen 5 vuoden sisällä muutaman kerran iskenyt hillittömiä kutisevia todella laaja-alaisia ihottuma plänttejä, jotka eivät parane muulla kun kortisooni kuurilla... mitään selitystä ei myöskään näille reaktioille ole keksitty..
..tässä varmaan päälimmäiset... olipas vuodatus, kiva jos joku jaksoi lukea ja ehkä viellä kantaakin ottamaan