Voisiko joku ystävällisesti neuvoa minua?

Borrelioosiin sairastuneiden suomalaisten henkilökohtaisia kokemuksia taudista ja sen hoidosta.

Valvojat:Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Waltari, Bb

Vastaa Viestiin
MP
Voisiko joku ystävällisesti neuvoa minua?

Viesti Kirjoittaja MP » To Heinä 05, 2012 12:12

Hei!

Alan olla epätoivoinen ja pyydän ystävällisesti apua.

Julkiselta puolelta en taida saada apua.
Oli neurologin poliklinikalla paikallisessa keskussairaalassa. Koska pään magneettikuva ja neurologin tekemä kliininen tutkimu olivat normaalit (onneksi olivat, olen siitä onnellinen, kuitenkin oireet jatkuvat ja pahenevat!) niin minut lähetettiin psykiatrille joka sinäänsä hyvä koska elämässäni on paljon stressiä johtuen lasten harvinaisesta kroonisesta sairaudesta. MUTTA minun oireisiini tämä ei ole auttanut ja alan olla epätoivoinen enkä tiedä mitä seuraavaksi tekisin?


Kehen yksityiseen lääkäriin otan yhteyttä?
Lähetin sähköpostin pääkaupunkiseudulla toimivalle VV nimiselle lääkärille joka otti asiani tosissaan, valitettavasti ajat menevät monen kuukauden päähän.

Minulla on oireita lähinnä erilaisia tuntohäiriöitä (puutumista, polttava tunne ihossa), varvas ja sormikipuja, sisäistä tärinää ja ympäri kehoa esiintyvää virinää. Silmäkipua, kiristävää kipua nilkoissa, vaihtelevaa lihaskipua, rintakipua. Oireet ovat esiintyneet ensimmäisen kerran nuorimman lapsen syntymän jälkeen noin vuosi sitten jolloin kestivät 2kk ja alkoivat taas uudestaan 6kk sitten ja on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan.

Olen käynyt ms-tautiin erikoistuneella lääkärillä joka sanoi ettei kuulosta ms taudilta, lisäksi mrit normaalit (toisen otatin itse yksityisellä).

Kuka lääkäri voisi auttaa minua?
Ihan missäpäin Suomea tahansa!

Olen myös valmis lähtemään ulkomaille saamaan apua kunhan tietäisin minne.

Voisiko joku auttaa minua? Mitä voin itse tehdä?

Leilasinikka
Viestit:22
Liittynyt:Ti Tammi 27, 2009 13:41
Paikkakunta:Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Leilasinikka » Pe Heinä 06, 2012 18:50

Hei!

Laitan sulle yksityistä viestiä pikimmiten. :)
Leila

Vastaa Viestiin