Kiitos avusta ja tuesta

Borrelioosiin sairastuneiden suomalaisten henkilökohtaisia kokemuksia taudista ja sen hoidosta.

Valvojat:Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Waltari, Bb

Vastaa Viestiin
Tulihattu
Kiitos avusta ja tuesta

Viesti Kirjoittaja Tulihattu » Ke Elo 08, 2012 12:36

Olen saanut niin paljon apua ja tukea, että olen ihan pyörällä päästäni. Kiitos siitä, että olette osoittaneet joukkoonne vasta liittyneelle näin paljon kannustusta ja asiantuntevaa apua.

Kiitän tästä ja luulen liioittelematta, että tämä foorumi pelastaa ihmishenkiä.

Mercy
Viestit:62
Liittynyt:Pe Helmi 10, 2012 20:52

Viesti Kirjoittaja Mercy » Ke Elo 08, 2012 13:24

Ihan samat kokemukset oli mulla ja on edelleen, Tulihattu!

En tiedä missä olisin, jos puuttuisi täältä saamani tieto ja niiden ihmisten tuki ja apu, jotka ovat tätä kautta löytyneet. Tätä foorumia kun saisi lisää esille niin johan alkaisi valo näkyä monen sellaisen ihmisen tunnelin päässä, joille lääkäri hokee "sinut on hoidettu, olet terve ja jos muuta luulet, olet päästäsi vialla, ota masennuslääkettä", "liioittelet oireitasi, rauhoitu", "sinua ei voi enempää auttaa, elimistösi nyt vain reagoi, vaikka syy on poistunut" jne. jne.

Kiitän myös omasta puolestani niitä, jotka ovat jakaneet oman kokemuksensa täällä yleisellä puolella, josta ne silmiini osuivat epätoivoisella avunetsintäretkellä internetissä, kun kaikki oli testeissä "normaalirajoissa", magneetti-&röntgenkuvissa ok ja silti vain olo huononi eikä mistään löytynyt apua. Jäsenpuolelta on sitten löytynyt vielä paljon lisää tietoa erilaisista väylistä, joilla toipumista voi lähteä tavoittelemaan.

Jatta1001

Viesti Kirjoittaja Jatta1001 » Ke Elo 08, 2012 17:10

Sydäntä lämmittäviä kommentteja. KIITOS !

1herkkaa

Vastaa Viestiin