MYÖHÄSTYNYT DIAGNOSOINTI, Reijo Helli / Uusisuomi 7.9.2021

Borrelioosista ja lisäinfektioista kuten puutiaisaivokuumeesta kertovia artikkeleita ja ohjelmia TV:ssä, radiossa ja lehdistössä.

Valvojat:Jatta1001, Borrelioosiyhdistys, Waltari, Bb

Vastaa Viestiin
Jatta1001
Viestit:862
Liittynyt:Su Helmi 17, 2013 16:59
Paikkakunta:Pyhtää
MYÖHÄSTYNYT DIAGNOSOINTI, Reijo Helli / Uusisuomi 7.9.2021

Viesti Kirjoittaja Jatta1001 » To Syys 09, 2021 09:22

Lue koko juttu tästä osoitteesta

Reijo Helli
7.9.2021 12:43
päivitetty 7.9.2021

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/reijoh ... CCcJ3-gWBM

“ LOPUKSI: Terveyskeskuksen johtavan lääkärin mielestä ja mukaan nämä verenpaineiden heittelyt ja huimaukset etc. eivät ainakaan johdu tuosta Borreasta ja muutenkin hän on lausunut asiasta ihan ”MUTU” tuntumalla, että olen sairastanut tuon Borrealoosin joskus aikaisemmin… siis tietenkin kieltää tuon hoitovirheen joka tapahtui hänen johtamassaan yksikössä 5.7.2019 !!
Muutenkin olin hänen hoidossa 2019-2021 heinkuun 29 pv.ään saakka ja hän yritti kaikilla muilla em. tutkimuksilla löytää jonkin muun aiheuttajan/syyn näille oireille, mutta sitähän ei siis löytynyt ja ei olisi löytynyt tuota Borrealoosiakaan ellen minä itse olisi pyytänyt päästä ko verikokeisiin !
Ja vielä lopuksi oma mielipide: Lääkäreille… toimittakaa ”AINA” sellainen potilas verikokeisiin jolta Punkki on poistettu… olen kävelevä esimerkki siitä että tämän taudin voi nykyisin saada Suomessa missä kolkassa tahansa, kuten yllä oleva esimerkki osoittaa…. se ei ole vain Ahvenanmaan, Länsi tai etelä-Suomen ongelma…. se on koko Suomen käsittävä tauti… elämäni ensimmäinen ja ainoa punkki täällä Joensuun kupeessa ja siitä ”Borrealoosi” tartunta. “

Vastaa Viestiin